Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 26 maart 2015

BB crème van Filorga

Hi beauty lovers..!

Vandaag heb ik de BB crème van Filorga binnengekregen en getest. 

Filorga ontwikkeld en bereid sinds 1978 in een laboratorium een product die de strijd tegen celveroudering tegen gaat. Door onderzoeken komen er steeds meer nieuwe technieken om rimpels, gebrek aan stevigheid en verlies van dichtheid van de huid tegen te gaan.

De crème zorgt voor een mooie egale glans over je huid en voorkomt huidveroudering. Het is makkelijk om mee te nemen in je tas en zo kan je waar je ook bent makkelijk en snel je make-up bijwerken.

Ik gebruik altijd het liefst een dagcrème met een tint of een BB crème in plaats van een foundation. De reden daarachter is omdat ik het mooi vind als je natuurlijk overkomt, met foundation smeer je al je poriën dicht en krijg je al snel een dikke laag op je gezicht.

De prijs van de BB crème is €39,89, het is best prijzig maar vergeleken met de kwaliteit is het het zeker waard. 







BB crème: Filorga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten