Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 9 maart 2015

Dagje Amsterdam

Hi fashion lovers..!

Afgelopen zondag was het eindelijk weer eens lekker weer, dus was ik gezellig met mijn vriend naar  Amsterdam gegaan en oh oh wat hebben we gelachen. Ik ben als de dood voor geesten, mensen die verkleed zijn en alles wat daarbij in de buurt komt. 

Op de dam van Amsterdam stonden allemaal levende stambeelden, zo zag ik dus ook dit wezen. Deze foto heeft ons denk 10 a 15 minuten geduurd, voordat ik echt in zijn buurt durfde te komen. Toen hij eenmaal zijn masker af had gedaan was het voor mij oke en ging ik dus met al mijn moed op de foto :).

Het was nationale vrouwendag, een ideaal moment dus om een cadeautje te krijgen! Zo kwam ik terecht in een onopvallend winkeltje, klein maar met super mooie merken. Het merk SuperTrash kon je daar ook vinden. De nieuwe collectie van SuperTrash heeft zulke leuke sneakers!! Hierover vertel ik in mijn volgende post meer.

Naar lekker uit geshopt te zijn zijn we lekker gaan eten bij Sumo, zo als altijd was het weer super lekker.











Broek: Armani
Riem: Mieq
Oorbellen: Godly Jewels
Schoenen: Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten