Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zondag 8 maart 2015

Moost Wanted


Hi fashion lovers..!

Afgelopen vrijdag en zaterdag was er in Amsterdam het event "Ibiza Xperiënce", een event waarbij je je even helemaal H.I.P. voelde. Alle bezoekers waren in Ibiza style gekleed en beleefde het echtte Ibiza gevoel.

Zo waren er bedrijven vanuit Ibiza overgevlogen om je 100% het Ibiza gevoel te geven. Verder stonden er stands die kleding en accessoires verkochten die ook in het teken stonden van Ibiza.

Zo stond dus ook onze eigen Ibiza girl Marinka van het merk "Moost Wanted"op het event. Wat een topper is dat trouwens! 

Marinka heeft super leuke handgemaakte bandjes die je kan dragen als hoofdbandje, ketting en als accessoires voor je hoed. Daarbij heeft ze ook bijpassende armbandjes.








Accessoires: Moost Wanted

Geen opmerkingen:

Een reactie posten