Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 23 februari 2015

Wear for Love outfit

Hi fashion lovers..!

Terwijl ik poserend op de grote markt van Breda stond werd ik door iedereen aangestaard. Zo zei mijn fotograaf ''dan zullen ze je op zeker herinneren als ze je foto op je blog zien!''.

In de loop van het jaar is mijn schaamte gevoel erg afgenomen. Eerst ging ik pas shooten als het wat rustiger op de weg of straat was maar nu loop ik er gelijk naar toe en maak ik de gekste poses. Het werken als een blogger geeft me een enorme zelfvertrouwen boost. Ik was een van de weinige in Breda die begon met een eigen blog.

De laatste tijd merk ik dat mijn bekendheid steeds groter wordt. Ik vind het super leuk dat sommige meisjes mijn echt als een voorbeeld gaan zien. Iets waar ik natuurlijk eerst alleen maar van kon dromen.

Vragen aan mij zijn natuurlijk altijd welkom. Zo ben ik altijd te bereiken per mail: demivanbeijnen@gmail.com


T-Shirt: finders keepers - verkrijgbaar bij Wear for Love
Broek: Goldie London - verkrijgbaar bij Wear for Love
Hakken: Primark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten