Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 16 februari 2015

Valentijns outfit


Hi fashion lovers..!

Ik kreeg een aantal mailtjes van jullie over de trui die ik aanhad met valentijnsdag. Toevallig had ik de trui op dezelfde dag in Antwerpen gekocht bij Forever 21. Een winkel met leuke betaalbare kleren. Zo kocht ik deze trui voor maar €15!!  

De trui valt lekker nonchalant en is geschikt voor veel gelegenheden. Toen ik eenmaal thuis was gekomen wilde iedereen hem gelijk hebben. Wij kunnen dus weer terug naar Antwerpen.







Trui: Forever 21
Broek: Zara
Laarzen: SuperTrash

Geen opmerkingen:

Een reactie posten