Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zondag 15 februari 2015

Mijn valentijn

Hi fashion lovers..!

Mijn valentijsdag begon al vroeg, om half 9 werd ik wakker gemaakt met een lekker ontbijtje, een ballon, een roos en een hele lieve kaart. Daarna werd mij gelijk verteld dat ik mijn koffertje moest inpakken en we lekker een weekend Antwerpen gingen.


Toen we met ons parapluutje door de winkelstraten liepen viel mijn oog gelijk op de Louis Vuitton winkel. Zoals gewoonlijk wilde ik weer alles hebben!

Op mijn verlanglijstje stond al een tijdje de witte Neverfull bag, een ideaal moment dus om daar gelijk even voor te kijken. Ik heb gekozen voor de middelmaat want de grote versie was echt véééél te groot bij mij.



 Nadat we lekker hadden gegeten gingen we weer terug naar ons hotel. Van al dat winkelen en lachen was ik doodop. Naar het kijken van een leuke valentijns film zijn we lekker gaan slapen.


Goeiemorgen!! Wij zijn lekker uitgerust en weer klaar voor het vertrek naar Breda.


Even onze laatste gekke selfie in het hotel voordat we de auto instappen. 



En we zijn weer aangekomen in Breda! Mijn valentijnsdag was in een woord SUPER.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten