Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 20 januari 2015

Traagschuim kussen van Energy+

Hi beauty lovrers..!

Vandaag geen outfit post maar juist iets wat het belangrijkste van de dag is, je nachtrust. Veel mensen schatten de nachtrust verkeerd in. Een goede nachtrust zorgt ervoor dat je vrolijker bent en je energiek voelt. Ook zorgt een goede nachtrust ervoor dat je je beter kan consenteren en je dingen beter kan onthouden. Maar misschien nog wel het belangrijkste van alles is dat een goede nachtrust zorgt voor minder gezondheidsproblemen.

Het kussen van Engergy+ is wel een stevig kussen. Slaap jij liever op een zacht kussen? Geen probleem, als je de rits opendoet en de hoeveelheid traagschuim eruit haalt kan je zelf bepalen hoe hard of zacht jij het kussen wilt. Ik vond het wel fijn slapen dus ik heb er niks uitgehaald.

Waarom kiezen voor een traagschuim kussen?
- Correcte ondersteuning van het hoofd.
- Ontspant het hoofd, nek en schouders.
- Juiste houding van de nekwervels.
- Perfecte vochtregulatie en aangename ventilatie.
- Geschikt voor elk type slaper.
- In hoogte verstelbaar. 




Het liefste had ik de foto's van het kussen zelf gemaakt maar ik vond deze foto's duidelijker als mijn                                                                             eigen foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten