Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 16 januari 2015

#OOTD

Hi fashion lovers..!

Vandaag mijn #OOTD. 
Ik draag hier mijn favoriete item van de week. Vorig weekend heb ik dit tasje van Michael Kors gescoord, een echte must-have. Dit tasje is van de nieuwe collectie en koste €150 euro. Er zijn verschillende kleuren beschikbaar.

Verder draag ik een blouse van NIKKIE, een coat van NIKKIE, en een broek van SuperTrash (waar nu 70% korting is).

De verdere accessoires zijn van:
- Horloge: Michael Kors
- Ring: Ti Sento
-Ring: Gucci
Armbanden: My Jewellery
Spijker armband: Wear for Love






Geen opmerkingen:

Een reactie posten