Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 29 januari 2015

B Academy

Hi beauty lovers..!

Afgelopen dinsdag ben ik meegegaan als model naar de B Academy. Het liefst laat ik zo min mogelijk aan mijn haar doen, omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wil houden. Mijn haar is ingezet met highlights, er is een spoeling overheen gezet en het is geknipt.

 Ik heb geen foto van het eindresultaat omdat je pas naar een aantal keer wassen de echte kleur ziet. In mijn volgende posts zie je dus hoe het uiteindelijk is geworden :)


Mijn haar werd in verschillende lagen verdeeld zodat ze stuk voor stuk kon gaan highlighten.

 Zo de highlights zitten erin. Nu even 20 minuutjes wachten..


De kleur van de spoeling is gemaakt. Ze heeft gekozen voor 2 soorten kleuren, de onderkant van mijn haar wat warmer en de bovenkant wat koeler.




 De spoeling is eruit en mijn haar is geknipt. Nu even droog föhnen en wachten op het resultaat.

Wij zijn klaar! Naar lekker geshopt te hebben in Eindhoven en onze petjes hebben opgehaald gaan wij weer terug naar Breda.

Kapster: Eva Roelvink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten