Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 19 januari 2015

maxi jurk H.I.P.

Hi fashion lovers..!

H.I.P. komt nu met iets heel anders, de maxi jurken. Ik mocht jullie hier alvast een sneak peak van laten zien. Ze komen uit in verschillende kleuren met verschillende materialen. Zo zullen er ook jurken komen met lange mouwen en een hoge split. De prijzen zullen verschillen in €79,95 tot €119,95. 

 De jurk is gemakkelijk om aan te trekken en kan je verstellen naar je eigen lichaam door middel van een koortje. 

De jurk kan je op verschillende gelegenheden dragen, bijvoorbeeld op het strand, feestje en uiteten. 




1 opmerking: