Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 19 januari 2015

Crop top YDence

Hi fashion lovers..!

Zoals je al op Instagram en Facebook heb gezien heb ik gister een shoot gehad met top fotograaf Ilyas Kadourri. 

Bij deze outfit draag ik wederom weer de Ibiza sneakers van Gino-B, ook draag ik hier een crop top van YDence die verkrijgbaar is bij Wear for Love. Verder draag ik een jeans van SuperTrash en een bril die ik op mijn vakantie in Ibiza had gekocht.

 In plaats van een broek heeft YDence nu ook een bijpassende rok bij de top! Neem daarvoor ook een kijkje bij Wear for Love.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten