Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 24 januari 2015

By Mother Nature

Hi fashion lovers..!

Vandaag draag ik de speciale armbanden van By mother Nature. Ik noem de armbanden speciaal omdat ze verschillende stenen gebruiken met verschillende betekenissen.

De betekenis van mijn steen is;
Het zorgt voor evenwicht, kalmte en rust. Ook bevorderd het de creativiteit en empathie.

De prijs tegenover de kwaliteit vind ik erg goed! Er zitten mooie bandjes aan, het is goed afgewerkt en het gaat niet draaien om je pols. 







Armbanden: By mother Nature
Sjaal: H.I.P
Sneakers: Gino-B
Broek: Armani
Bril: H&M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten