Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 6 januari 2015

Ritzo collectie

Hi beauty lovers..!

Zoals je ziet is mijn RITZO collectie uitgebreider geworden. Zo kreeg ik vandaag de shower scrub cream, Shampoo/Conditioning, conditioner en body lotion. Ik ben het gelijk gaan testen zodat ik het zo snel mogelijk aan jullie kon laten weten.

 

 De Conditioning/Shampoo is in een woord.. TOP! Normaal is mijn haar naar het wassen erg stug, maar naar het wassen met de conditioning shampoo voelt mijn haar zacht aan.
 De shampoo schuimt goed en heeft een frisse geur. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat de Ritzo producten allemaal hetzelfde ruiken.

 Voor een optimaal resultaat heb ik de conditioner gebruikt. Naar het douchen kon ik mijn haar goed doorkammen en had mijn haar een mooie glans.


Scrub je gezicht en body zacht en schoon met heerlijke fijne zachte bamboe en Shea butter. Deze combinatie van een cream en een scrub verwijdert je dode huidcellen en tovert een gezonde, gladde en egale huid tevoorschijn. De Soft Scub Cream is geschikt voor elk huidtype.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten