Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zondag 18 januari 2015

Gino-B

Hi fashion lovers..!

In de nieuwe van collectie van Gino-B zitten weer super toffe sneakers! De sneaker heeft hetzelfde model als waar ik al eerder een post over geschreven heb. De vorige sneaker was erg opvallend, in tegenstelling tot de nieuwe sneaker.

De sneaker heeft een donkergrijze kleur en kan je bij veel outfits combineren. Zo draag ik bij mijn outfit een sjaal van H.I.P. die speciaal is gemaakt voor dit model, een broek van Goldie Londen en een jasje van Goldie Londen (die nu trouwens in de sale zijn bij Wear for Love)

Als je echt opzoek bent naar een kwaliteit schoen die er ook nog super uitziet is mijn aanrader echt Gino-B









Geen opmerkingen:

Een reactie posten