Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 7 januari 2015

Waarom een CHI?

Hi beauty lovers..!

Al een langere tijd was ik opzoek naar een goede CHI stijltang. Op het internet vond ik alleen de basic stijltangen, niet echt iets voor mij.

De reden dat ik speciaal een CHI tang zoek is omdat een CHI ervoor zorgt dat je haar zacht, stijl en glanzend wordt. Ze worden super snel heet en de keramische platen zorgen voor zo'n min mogelijk beschadiging aan je haar. 

Toen ik door de stad van Breda liep viel mijn oog gelijk op de CHI, een limited edition. Ik weet dat de prijzen van de stijltangen zo rond de €150/€200 zijn. Deze stijltang was tot mijn verbazing €200-50%. Die kon ik dus niet laten liggen!!

Bij de stijltang zat ook een leuk toilettasje met dezelfde bedrukking, erg handig. Helaas is de actie nu verlopen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten