Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 16 november 2016

Yorimage - Balmain

Hi fashion lovers..!

Bij de een is een designer tas heilig en bij de ander het haar, iedere fashion girl heeft wel iets. Bij mij stond mijn haar nooit op de eerste plaats tot dat ik bij Yorimage kwam. Iedere keer dat ik naar binnen ging kwam ik er weer totaal anders uit. Het is belangrijk dat je vertrouwen in je kapper hebt en dat je jezelf niet hoeft af te vragen of het wel allemaal goed komt. 

Dat vertrouwen in Yorimage heb ik zeker! Zo zagen jullie dat ik laatst een hele grote shoot had voor het met Uzurii, natuurlijk liet ik hiervoor mijn haar doen.

Yorimage werkt veel met producten van Balmain, van haarverzorging tot aan nep haar. Mijn haar werd gekruld met een krultang van Balmain en afgewerkt met de Balmain haar producten. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten