Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 22 april 2016

Balr.

Hi fashion lovers..!

Whoehoooo! daar zijn ze dan...

Balr. is in de loop van de tijd echt een van mijn favoriete merken geworden, het is stoer maar tevens ook classy. Mijn doel van deze shoot was om jullie te laten zien dat de kleding van Balr. op veel verschillende manieren te dragen valt en om natuurlijk de nieuwe T-shits/hoodie te laten zien.

Ik heb met veel enthousiasme gewerkt aan deze shoot en was ook erg nieuwsgierig naar het resultaat. Ik hoop dat de fotograaf ooit nog foto's van me wilt maken naar de 3000 berichten.


 Wit Balr. T-shirt:



Grijze Balr. hoodie:



 Zwart Balr. T-shirt:


 Zwart Balr. T-shirt:


T-shirt/Hoodie: Balr
Fotograaf: Vince Vega
Haar: Yorimage




Geen opmerkingen:

Een reactie posten