Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 15 april 2016

Balayage

Hi beauty lovers..!

De trend balayage is erg bekend op dit moment en is de meest gestelde vraag in de salons. Balayage is een Frans woord voor 'veeg' of 'verven', door de nonchalante vegen geeft het je haar en natuurlijke uitstraling.

Naar dat ik het een tijdje grijs heb gehad wilde ik toch weer wat anders, mijn keuze was natuurlijk snel gemaakt en koos voor de balayage look. 

Omdat het weer nu steeds warmer begint te worden wilde ik toch een frisse look te creëren, daarom koos ik ervoor om mijn voor plukjes helemaal te blonderen. Dat was het beste besluit wat ik ooit heb genomen, het geeft een super effect!!

Zijn jullie ook benieuwd naar het uiteindelijke resultaat? De dag naar mijn behandeling bij Yorimage had ik een fotoshoot voor Balr. op die foto's kunnen jullie mijn uiteindelijke resultaat bekijken.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten