Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 12 december 2015

Party Looks!

Hi fashion lovers..!

Yeaaah, we zitten eindelijk in de maand december en dat betekent, tijd voor party outfits!!! Ik ben eens rond gaan kijken in de winkel van Get Drezzed en wilde mijn top 4 van outfits aan jullie laten zien. 

Persoonlijk vind ik het altijd leuk om een rok te dragen. Ik vind het erg vrouwelijk en ideaal geschikt voor een feestje, vandaar is dat ook mijn nummer 1 outfit!

Kijk voor meer party outfits op Facebook of in de winkel.

Rok: €24,95
Top: €19,95
Jurk: €24,95
Jurk: €39,95
Jurk: €39,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten