Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zondag 20 december 2015

Hi fashion lovers..!

Geef je outfit een opvallende twist en combineer het leren jasje met franjes met een jurk of rokje en een paar stoere boots of hakken voor een echte rock-chic look! Bij iedere stap die je zet, zwieren de franjes om je heen.

Ik combineerde het met dit schattige rokje van Tailor & Elbaz en een witte basic trui. Durf op te vallen en maak jou outfit compleet met een van deze items van Wear for Love. 

Shop de look online of in de boutique van Wear For Love.
Boutique: Haagdijk 48 in Breda  








Geen opmerkingen:

Een reactie posten