Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 15 september 2014

Jewellery by Sophie

Hi fashion lovers..!

Ik was gelijk blij toen ik het setje van jewellery bij sophie binnen kreeg. Het past bij een mooie avondjurk maar het is ook leuk bij een simpel T-shirt. Kortom het staat overal bij! Ze hebben de kettinkjes en bijpassende armbandjes in verschillende kleuren.

Neem een kijkje op de site en laat me weten welke kleur jij zou kiezen!
demivanbeijnen@gmail.com







Broek: H&M
Blousje: Dodges
Hakken: NIKKIE
Tasje: Michael Kors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten