Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 6 september 2014

Gino-B

Hi fashion lovers..!

Helemaal gek op de nieuwe sneakers van Gino-B. Het felle roze en het tijger printje maakt het helemaal een Ibiza sneaker. De sneakers zijn leuk voor in de winter maar natuurlijk ook voor in de zomer. Ik combineer het zelf met een zwarte outfit waardoor de sneakers er helemaal uitspringen.  Neem snel een kijkje op de site want voor jou is er ook een Gino-B

'Don't listen, don't look, don't shout'
'Ibiza sneaker vibes'









Met dank aan de fotografie van Ellen van Doorn en Autosloperij de Toekomst.

Sneaker: Gino-B
Broek: Supertrash
Top: The Sting
Horloge: Michael Kors
Armband: Hippy markt Ibiza
Ring: MelanO
Oorbellen: Gipsy Jewels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten