Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 17 mei 2014

RYDER - La Sisters

Hi fashion lovers..!

Eindelijk naar een lange tijd schijnt eindelijk de zon! Deze top van LA SISTERS is meestal gewoonlijk gecombineerd met een kokerrok, short of high waist jeans. Ik ging een beetje experimenteren met het shirtje en dacht waarom niet gewoon op mijn normale jeans? 
mijn conclusie is dat je het gewoon overal op kan dragen !



Shirtje: LA SISTERS - verkrijgbaar bij Wear For Love
Broek: Zara
Oorbellen: Supertrash
Schoenen: Giuseppe zanotti
Riem: Hermes
Jasje: Albery Cuyp in Amsterdam

1 opmerking:

  1. Heel leuk inderdaad. Maar ik denk dat ik het toch leuker vind bij een kokerrok

    BeantwoordenVerwijderen