Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 23 oktober 2014

Wear For Love korting

Hi fashion lovers..!

Deze week hebben we een hele leuk actie van Wear for Love. Een exclusieve korting van 20% op de gehele collectie (niet op de sale) met merken zoals, NIKKIE, Goldie London, Supertrash, Jacky Luxury, OKE by me, Minkpink, LOVE, KiimS, LA sisters en nog veel meer.

Wat moet je doen?
-       Ga naar de site van Wear For Love
-       Als je klaar bent met shoppen ga je naar je winkelmandje
-       Voer de code Demi in bij het veld kortingscode

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten