Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 22 oktober 2014

My Jewellery

Hi fashion lovers..!

Ik ben helemaal verliefd op de quote armband van My Jewellery. De armband is te koop in de kleuren goud, zilver en rosé. Zelf heb ik de rosé.

De armband heeft een onopvallende sluiting en gaat niet draaien om je pols. Ze hebben verschillende quotes voor op de armband. Bijvoorbeeld:
- Love Life
- Love the life you live live the life you love
- My aspiration in life is to be happy






Quote armband: My Jewellery
Horloge: Michael Kors
Ring: MelanO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten