Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 2 oktober 2014

Favoriete make-up

Hi beauty lovers..!
Vandaag heb ik een selectie gemaakt van mijn favoriete make-up. Je zult zien dat ik vaste merken gebruik, dat komt niet omdat ik een gevoelige huid heb, maar omdat ik het het mooist bij mijn huid vindt passen. Ik sta wel open voor nieuwe producten maar tot nu toe heb ik nog niks beters gevonden.

 Op de afbeelding hierboven zie je mijn favoriete MAC oogschaduw. Ik vind persoonlijk de nude/bruin/roze tinten het mooist bij mijn groene ogen passen.

 Dit zijn echt de lipglosses die je in iedere tas weer terug vindt. Ze zijn vooral handig voor op vakantie of tijdens het warme weer. Er zit namelijk een SPF 15 in die je lippen beschermen tegen de zon.
Dit zijn de kwasten die ik het meest gebruik. Voor mijn gezicht gebruik ik de MAC kwasten en voor mijn ogen gebruik ik de Zoeva kwasten. 

Dit zijn mijn fijnste producten van Chanel en Dior. Links zie je de gezichtspoeder van Chanel. De poeder is niet echt dekkend maar geeft wel een mooie glow over je gezicht (en hij ruikt ook nog eens super lekker!). 

Daarnaast zie je de 2 oogschaduw palettes van Chanel. De nude palette heb ik weer nieuw gekocht omdat die heel mooi bij mijn ogen past en goed dekt. De blauw tinten van Chanel gebruik ik iets minder omdat dit natuurlijk wel een opvallende kleur is.

De roze blushes van Chanel en Dior zijn super als je een bruin tintje hebt. De blushes gebruik ik ook het meest op vakantie. (Links is Chanel en de 2 rechter zijn van Dior).

De laatste palette is van Dior. De palette is maar heel klein maar handig om in je tas te doen! Dit palette gebruik ik het meest om mijn make-up snel bij te werken.

Dit zijn mijn favoriete MAC producten. 
1. Dit is mijn gezichtspoeder, hij is erg dekkend en blijft lang zitten.
2. Mijn favoriete highlighter, het geeft een hele mooie glow over je gezicht.
3. Dit is mijn roze blush, niet erg dekkend maar het geeft wel net iets extra.
4. Met deze cream powder contour ik mijn gezicht.
5. Dit is dezelfde poeder als 1 maar nog in de oude verpakking.
6. Dit is mijn fijnste bronzer van MAC.
7. Gouden highlighter. 
8. Mijn concealer.

 Dit zijn de oogschaduw, concealer en bronzer palettes van Zoeva. De kwaliteit is tegenover de prijs erg goed alleen jammer dat het niet in Nederland verkrijgbaar is.

Dit is mijn fijnste mascara, me wimpers worden langer en voller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten