Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 11 oktober 2014

Ritzo cosmetics

Hi beauty lovers..!

Ik ben altijd in de war om goede producten voor mijn huid te vinden. Ik kreeg een pakketje van Ritzo cosmetics en eindelijk heb ik het product voor mijn huid gevonden!


Dit is de cleansing milk. Ik vind het een erg fijne milk. Normaal haal ik mijn mascara met olie eraf, omdat ik het met milk gewoon echt niet fijn vindt. Maar dit is een uitzondering. De milk is erg vloeibaar maar werkt wel super snel en goed.

 De cleanser is echt ideaal! Het droogt je huid niet uit en maakt het super zacht. De cleanser schuimt niet super erg waardoor ik het gevoel kreeg dat het niet goed werkte. Ik ging nog even met de milk over mijn gezicht maar dat was echt niet meer nodig, mijn make-up was er helemaal af.

De dag en de nacht crème bevatten SPF15 en zijn bedoeld voor de gecombineerde tot vette huid. Zelf heb ik wel een vette huid en is het moeilijk om een goede crème te vinden. De crème van Ritzo geeft geen vettige glans op je gezicht en maakt je gezicht baby zacht!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten