Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 3 oktober 2014

2-3 weken Self-Tan

Hi beauty lovers..!

Ik vind het altijd zo vervelend dat als ik ergens heen moet ik niet bruin zie. De laatste tijd maakte ik daarom dus ook vaak gebruik van Spray-tan, helaas bleef dat maar 2 tot 3 dagen zitten. Nu hebben ze iets nieuws ontwikkeld! 's Werelds eerste Self-tan die tot wel 2-3 weken blijft zitten. Echt iets om uit te proberen.


Hierboven zie je de benodigdheden die bij de Self-tan horen. Vergeet niet om de handschoen erbij te kopen, denk niet ik kan het zonder handschoen want dat lukt namelijk echt niet. Bij de Self-tan zit ook een gebruiksaanwijzing die je uitlegt hoe het allemaal werkt.

Zo ziet de Self-tan eruit. Je kan de Self-tan ongeveer 12 keer gebruiken.

De voorkant van de handschoen.

 De achterkant van de handschoen.

Schud de fles en stop vervolgens je hand in de handschoen. Zodra je goed hebt geschud pomp je de mouse op je handschoen. Je knijpt je hand even dicht waardoor het goed verspreid zit. Smeer het over heel je lichaam en wrijf het goed uit. Als het vervolgens op je lichaam zit laat je het even opdrogen.

Om het 2-3 weken resultaat te bereiken moet je pas douchen naar minimaal 3 uur en maximaal 24 uur. Breng na het douchen vervolgens weer de Self-tan aan . (Laat minstens 3 uur tussen het douchen en het opnieuw aanbrengen voor een optimaal resultaat).

1 toepassing: ca. 7 dagen
2 toepassingen: ca. 10 + dag
3 toepassingen: ca. 2-3 weken.

Met toepassing wordt bedoeld dat je naar het douchen de Self-tan weer opnieuw aanbrengt.

Dit is mijn resultaat naar 1 keer aanbrengen van de Self-tan. 

TIPS!
Voor de tanning
1. Voor optimaal resultaat tot 8 uur voor het toepassen schubben.
2. Na het douchen de huid niet insmeren met een body lotion.

Na de tanning
1. Douche na 6-8 uur. Gebruik een milde douchegel.
2. Dep je huid droog inplaats van wrijven.
3. Smeer je huid iedere dag in met een body lotion. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten