Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 16 oktober 2014

Human+Kind

Hi beauty lovers..!

Vandaag heb ik het product Human+Kind getest. Human+Kind is een nieuw merk van 2 Nederlanders die wonen en werken in Ierland. Ze delen samen een passie voor alles wat natuurlijk is.

Human+Kind producten zit boordevol zuiver natuurlijke ingrediënten, die de huid herstellen en verbeteren. De producten zijn multifunctioneel en dus tijdbesparend. Het product bevat geen chemicaliën, kleurstoffen, parabenen, parfum en additieven. Daarnaast zijn de producten uitvoerig dermatologisch getest en speciaal gescreend op het voorkomen van allergische reacties en dus zeer geschrikt voor de gevoelige huid. 

Het product word NIET op dieren getest!


 
 Op de afbeelding zie je de dag+nacht crème. De crème heeft een neutrale geur. Het verzacht en egaliseert de huid. De avocado olie dringt diep in de huid door en is vol van substantie. Het bevat vitamine A, D en E.

Dit is de crèmespoeling van Human+Kind. Ondanks dat er geen parfum in het product zit ruikt het echt verrukkelijk. Het heeft een frisse fruitige geur. Het product ziet er niet alleen super leuk uit maar het werkt ook fantastisch. Mijn haar werd zacht en had een lekkere geur.

Laat de crèmespoeling 2 minuten intrekken en dan afspoelen met lauwwarm water.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten