Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 6 oktober 2014

EOS Lipbalms

Hi beauty loves..!

Vandaag een post over de welbekende EOS, Evolution Of Smooth. De lip balm is een hele hype geworden. Maar zijn die lip balms nou ook wel echt zo goed? Ik ga ze vandaag voor jullie testen!

Hot or Not?


De verpakkingen zijn echt super leuk al zeg ik het zelf. Je ziet ze op de foto hierboven. Even voor de duidelijkheid de kleuren op mijn lippen zijn niet de kleuren van de lip balm! De lip balm is kleurloos.

Zelf vind ik een lip balm wel fijn maar nou niet om te zeggen dat het standaard in mijn tas zit. Als mijn lippen kapot of droog zijn gebruik ik meestal vaseline of een andere lip balm, maar 9 van de 10 keer haal ik het er gelijk weer af. Ik vind het leuk om te testen of EOS zelfs mij kan overhalen om het te gaan gebruiken.

Roze: Strawberry
Groen: Honey dew
Blauw: Blueberry acai


Ik pakte de strawberry om te testen, het roze sprak mij gelijk aan :). En het is raar om te zeggen maar WOW wat is dit fijn. Het is niet vettig, je krijgt er geen glimmende mond van en het geeft een lekkere smaak aan je lippen. Ook handig om te weten is dat ze heel zuinig in gebruik zijn, extra lang plezier ervan dus! Voortaan is de EOS standaard in mijn tas te vinden.

De lip balms zijn ook bijna helemaal op natuurlijk basis gemaakt. Hieronder zie je wat de voordelen zijn van EOS.

De lip balm kost €5,99 en is verkrijgbaar bij dermarolling.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten