Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 29 juni 2015

Labee-a-Porter

Hi fashion lovers..!

Voor mij is er altijd iets speciaals in iedere shoot die ik doe, bijvoorbeeld een nieuw merk of een andere fotograaf. Bij deze shoot ging het vooral om een nieuw merk, Labee-a-Porter.

De designer van het merk is Charlotte Labee, ik heb haar bij de Ibiza Experience in Amsterdam ontmoet en vond haar een inspirerende vrouw. Ze heeft een duidelijk beeld bij haar merk en laat dat ook zien. 

"Labee-a-porter wilt dat stukje extra's geven, dat bijzondere element dat een vrouw laat zien dat de speciaal is. Labee-a-porter is een merk dat bewijst dat we bereid zijn om een stukje verder te gaan in vrouwen mooi laten voelen"

Het merk Labee-a-Porter is nu ook te verkrijgen bij Wear for Love!


 




Schoenen: Adidas 
Horloge: Casio

Geen opmerkingen:

Een reactie posten