Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 8 juli 2015

Tailor&Elbaz

Hi fashion lovers..!

De afgelopen dagen was het stralend weer, in tegenstelling tot vandaag..

Gelukkig heb ik deze outfit nog kunnen shooten met het mooie weer. Ik draag hier een short van Tailor & Elbaz die nu verkrijgbaar is in de sale bij Wear for Love!

Witte shorts zijn echt de must-haves voor deze zomer. Het is makkelijk te combineren en geschikt voor veel verschillende gelegenheden. Zo combineerde Tailor en Elbaz deze short met een bloesje en ik met een croptop. 




Short: Tailor & Elbaz - verkrijgbaar bij Wear For Love
Top: Zara
Horloge: Casio

Geen opmerkingen:

Een reactie posten