Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 16 juni 2015

LEUK Fashion

Hi fashion lovers...!

Afgelopen week kreeg ik een pakketje binnen van een voor mij nog onbekende winkel, LEUK Fashion.

Het split shirt is misschien wel de trend voor de zomer van 2015, aangezien hij geschikt is voor veel gelegenheden. Zo kun je het split shirt combineren op een hotpants, strakke jeans of gewoon over een bikini.

Ik heb ervoor gekozen om het te combineren met een short en hakken zodat het mijn benen extra worden geaccentueerd. Het shirt valt los aan je lichaam maar door de hoog uitgesneden splitten geeft het toch weer een opvallende twist.

Het split shirt is ook verkrijgbaar in de kleur zwart.



 





Split shirt: Leuk Fashion
Short: Zara
Hakken: Steve Madden
Armband: Hermes
Armband: My Jewellery
Horloge: Michael Kors
Ring: Gucci
Ring: MelanO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten