Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 26 juni 2015

Pink isn't just a color, it's an attitude!

Hi fashion lovers..!

Soms kan het leven van een fashion blogger toch echt goed uitkomen. Zo heb ik namelijk dit weekend een feestje en had ik geen idee wat ik aan moest doen. 

Zoals iedere morgen stond de postbezorger voor de deur met een pakketje voor Report by Demi. Ik maakte het open en kreeg deze tweedelige set van LEUK Fashion! 

In de rok en top zitten stiksels die ervoor zorgen dat het een doorschijnend effect heeft en het niet een roze geheel word.

 Je kunt de set op verschillende manieren dragen, zo kun je de top combineren met een jeans en de rok combineren met een andere top. 

De set is ook verkrijgbaar in het zwart en wit!





Rok en Top: LEUK Fashion
Hakken: Zara
Bril: Zara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten