Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 1 juni 2015

Supertrash

Hi fashion lovers..!

Hebben jullie de nieuwe collectie van Supertrash al gezien? De collectie is geschrikt voor veel verschillende persoonlijkheden. Zo bestaat de collectie uit veel kleuren, van basic tot neon. 

De must-have rok van deze zomer heb ik gecombineerd met een top van Supertrash en de hakken van Supertrash. Ik heb ervoor gekozen om de top wat rustiger te houden zodat de rok extra opvalt! 

In de collectie heb je ook een bijpassende top voor deze outfit, die top is ook verkrijgbaar bij Wear for Love.






Short: Supertrash
Hakken: Supertrash
Tas: Prada
Horloge: Michael Kors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten