Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 20 juni 2015

LEUK Fashion

Hi fashion lovers..!

Ik typ dit artikel terwijl ik ondertussen met 500 vraagtekens naam mijn kleurlenzen kijk, hoe gaat me dit ooit lukken?  

De volgers die me ook volgen op Snapchat: demi_maria en op Instagram: demi_ _maria weten al een beetje van deze shoot af.

Vandaag stond er veel op de planning, zo moest ik vanochtend mijn wimpers bij laten vullen. Wat is dat ideaal trouwens! Ik heb nu sinds 2 maanden wimper extensions en kan nu al niet meer zonder. Vanaf het moment dat je opstaat tot het moment dat je na bed gaat zitten je wimpers pico bello, een echte aanrader!

Voor een drukke dag als vandaag vind ik het belangrijk dat mijn kleding leuk maar comfortabel zit. Daarom heb ik vandaag gekozen voor een simpele jurk die ik voor iedere gelegenheid aan zou kunnen doen, zo hoef ik me vandaag niet 5 keer te verkleden.








Jas: NIKKIE
Schoenen: All Stars
Horloge: Michael Kors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten