Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zondag 10 augustus 2014

Luxamsterdam tas met jou eigen naam


Hi fashion lovers..!

Creëer nu je eigen tas met bijvoorbeeld jou naam of jou lievelingsmerk erop. De tassen van luxamsterdam zijn super handig. Je kan ze gebruiken als boodschappentas, strandtas, staptas en nog veel meer. Wat laat jij op jou tas zetten?  Laat het me weten via; demivanbeijnen@hotmail.com. 
Ben benieuwd!!









 Tas: luxamsterdam
Broek: H&M
Trui: Thanee
Horloge: Michael Kors
Ringen: MelanO
Armband: Wear For Love
Schoenen: River Island
Bril: Ray-Ban

Geen opmerkingen:

Een reactie posten