Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 21 augustus 2014

I take you to the candy shop

Hi fashion lovers..!

Dit roze shirtje van yumi is echt helemaal te gek, echt een meisjes shirt. Normaal ben ik niet van de roze kleding maar ik dacht laat ik het maar eens proberen. Het hoeft natuurljk allemaal niet zo overdreven roze te zijn want je kan het ook heel leuk combineren met een leer jasje erop.







Shirt: Yumi - verkrijgbaar bij Dames Eerst (Facebook)
Oorbellen: Gipsy Jewels
Jasje: Expresso
Broek; H&M
Ketting: Minitials
Armband: Yolanthe Cabau
Horloge: Michael Kors
Ring: MelanO
Schoenen: River Island

Geen opmerkingen:

Een reactie posten