Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 7 augustus 2014

lady in happiness

Shop nu deze toffe broek bij Dames Eerst. De broek is te dragen als joggings broek of voor te sporten maar natuurlijk ook gewoon voor lekker thuis. De Happiness broek is ook te dragen met een paar high heels en een leuk shirt. 

Er zijn dus vele mogelijkheden met deze broek. 

'lady in happiness'







Broek: Happiness - verkrijgbaar bij Dames Eerst (Facebook)
Top: Pasha
Hakken: Steve Madden
Armband: Hipanema
Horloge: Michael Kors
Bril: Ray Ban

Geen opmerkingen:

Een reactie posten