Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 25 augustus 2014

#BLOGGER

Hi fashion lovers..!

Als ik een winkel binnen loop ben ik niet de persoon die in ieder hoekje gaat zoeken om iets leuks te vinden. Ik kwam de Le Ballon binnen en wilde eigenlijk al weer weggaan. De sale, de drukte de chaos. Ik keerde naar de uitgang, keek nog even snel globaal door de rekken en daar vond ik het shirt wat echt bij me past #BLOGGER. 

Tip: Neem de tijd om rond te kijken en oordeel niet te snel!










Shirt: Le Ballon
Jasje: Zara
Armband: Yolanthe Cabau
Armbanden: Hippy markt Ibiza
Ketting: Minitials
Broek: Supertrash
Schoenen: Cavalli
Ringen (goud): Pasha
Ring: Ti Sento

Geen opmerkingen:

Een reactie posten