Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 21 augustus 2014

I love clutches

Hi fashion lovers..!

Vandaag een gezellig dagje gefotografeerd. Langs een drukke weg stond ik daar met mijn opvallende clutch van 'I love clutches'.

De clutches van 'I love clutches' zijn super leuk, zoveel variatie en een goede kwaliteit. En het is altijd leuk als het ook nog eens opvalt.

Welke clutch kies jij? Laat het me weten (demivanbeijnen@hotmail.com).















Schoenen: All stars
Oorbellen: River Island
Armband: H&M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten