Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 19 augustus 2014

BY-BAR

Hi fashion lovers..!

Wat zijn ze toch leuk, de ibiza tasjes van BY-BAR. De clutches zijn heel makkelijk te combineren en zijn er in alle kleuren. Welke clutch vind jij het leukst. Neem een kijkje bij Dames Eerst en laat het me weten! (demivanbeijnen@hotmail.com)



 










Clutch: BY-BAR - verkrijgbaar bij Dames Eerst (Facebook)
Oorbellen: Gipsy Jewels
Armband: Gipsy Jewels
Jasje: Zara
Top: H en M
Broek: Zara
Schoenen: All stars
Horloge: Michael Kors
Ring: MelanO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten