Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 21 juli 2015

Fashion fotoshoot winnen?

Hi fashion lovers..! 

Vandaag heb ik mijn zus geshoot in een jumpsuit van Labee-a-Porter. Ik wilde zelf een keer bepalen hoe en wat ik fotografeerde.

Soms worden de fotografen echt gek van me en moeten ze me af en toe corrigeren dat ik het model ben en niet de fotograaf. 

Als ik met vriendinnen ben vragen ze altijd of we foto's gaan maken. Voor mij is het een dagelijks ritueel geworden om achter de camera te staan maar ook ik kan me nog herinneren dat ik het helemaal spannend en leuk vond. 

Ik heb al een tijdje in mijn hoofd om ook fashion fotoshoots te gaan doen maar ik ben benieuwd naar jullie mening! 

Lijkt het jou en een vriendin leuk om een fashion fotoshoot te doen? Stuur me dan een E-mail met leuke ideeën en waarom jij en je vriendin het willen winnen en maak kans op een shoot!

Mail: demivanbeijnen@hotmail.com







Jumpsuit: Labee-a-Porter - verkrijgbaar bij Wear for Love
Bril: Ray-Ban


1 opmerking:

  1. Leuke zus Demi..ik wil best met jullie foto s maken in het bos ofzo😉xxx

    BeantwoordenVerwijderen