Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 20 juli 2015

Lovire

Hi fashion lovers..!

Ook als blogger sta ik vaak voor mijn kledingkast en vraag ik mezelf altijd maar weer af wat ik weer aan moet doen. Gelukkig word ik 9 van de 10 keer gered door de postbode die met een pakketje aan de deur staat. 

Laatst kreeg ik een aantal leuke dingen van Lovire, een online webshop die ik vond op Facebook. Zo kreeg ik deze top in het zwart en gelukkig ook in het beige die ik op mijn vakantie in Spanje ga shooten!

Ik heb de top gecombineerd met een jeans omdat het al een vrij blote top is. Natuurlijk is dat voor iedereen persoonlijk. 







Top: Lovire
Broek: MET
Hoed: Primark
Hakken: Michael Kors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten