Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 28 augustus 2015

Hi fashion lovers..!

Het is alweer een langere tijd geleden dat ik iets heb geplaatst op Report by Demi dat komt omdat ik mijn vakantie doorbracht in Spanje. Natuurlijk zat mijn camera in mijn tas en kon ik niet wachten om het allemaal op mijn blog te zetten.

De komende week zal mijn blog veel in het teken staan van de outfits in Spanje.

Ik had deze set aan om te lunchen en om daarna vervolgens naar het strand te gaan. Normaal gesproken draag ik alleen maar jurkjes naar het strand omdat ik vaak even rond ga lopen en ik niet veel moeite wil doen om mezelf aan en uit te kleden. Maar deze set zit niet strak om je lichaam en is ideaal voor naar het strand.

Tip: De rok kan ook als top gedragen worden voor bijvoorbeeld over een bikini. 






2 delige set: Lovire
Hakken: Steve Madden
Armband: My Jewellery
Armband: Hermes
Horloge: Michael Kors
Bril: Ray-Ban
Tas: Zara


1 opmerking: