Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 4 augustus 2015

Hi beauty lovers..!

Eindelijk naar een lange tijd weer iets anders met mijn haar gedaan. Ik had het nu al een langere tijd blond maar ik begon het toch een beetje saai te vinden.

Bruin haar heb ik al eens eerder geprobeerd maar dat is niet echt mijn ding. Ik vroeg aan mijn haarstyliste of zij iets anders met mijn haar kon doen maar wel met blonde kleur nuances.

Ze heeft heel mijn haar ingezet met highlights en het haar dat er tussen valt heeft ze ingezet met een bruine spoeling waardoor het niet een kleur werd en het natuurlijker leek.

Zit jij ook in een situate dat je gewoon echt even iets anders met je haar wilt? Of wil jij ook iets anders dan altijd maar dezelfde kleur. Neem dan contact op met Eva Roelvink en zij vertelt je graag wat de mogelijkheden zijn.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten