Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 29 augustus 2015

Hi fashion lovers..!

Vandaag weer een terugblik op een van de outfits die ik aan had in Spanje. Wat mis ik het toch weer als ik de foto's terug bekijk...

In Spanje is de mode toch allemaal wat anders, mensen durven minder vind ik persoonlijk. Als ik een dagje in Amsterdam ben zie ik de gekste figuren nog voorbij lopen maar in Spanje valt dat heel erg mee. Mensen kleden zich chique maar erg simpel. Natuurlijk heeft dat ook te maken met het weer, we dragen nmeer jasjes, sjaals, vesten ect. De dingen die je outfit net helemaal afmaken.

Deze playsuit heb ik gekocht in Malaga, de winkel heeft helaas geen website en stuurde hun kleding ook niet op. 

Toen ik de playsuit zag hangen wist ik dat het echt in mijn kledingkast behoorde. Dagelijks draag ik mijn tas van Fran Amsterdam die jullie regelmatig op mijn blog voorbij zien komen en op de een of andere manier wil ik nu ieder kledingstuk hebben waarbij ik de tas kan combineren.

Vaak krijg ik nog de vraag hoe het zit met het bestellen van een Fran tas en wat de kosten van een tas zijn. De kosten zijn verschillend, je hebt namelijk grote en kleine modellen. Mijn tas is een groot model en kost €550. Sinds kort heeft ze een eigen website dus neem gerust een kijkje en voor vragen staat ze altijd open.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten