Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 12 maart 2015

Maxi dress van H.I.P.

Hi fashion lovers..!

Met dit lekker weer kan mijn dag niet meer stuk! Vandaag droeg ik een van mijn favoriete jurken van dit seizoen, mijn H.I.P. maxi dress. De maxi dress is nog niet zo lang in het assortiment bij H.I.P. maar is nu al de best seller.

De jurk is one size en zit super comfortabel. Ze zijn er in verschillende kleuren, zo heb je de rustige kleuren zonder al te veel bandjes en kwastjes maar ook in felle kleuren met alles erop en eraan, voor iedereen wat dus. 

Zo combineerde ik deze jurk met een lekker makkelijk slippertje maar je kan de jurk ook combineren met een mooie pump. Genoeg keus dus!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten