Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 10 maart 2015

Glamour your hair

Hi beauty lovers!!

Glamour your hair is DE online winkel voor al je hairextensions. Het aanbod varieert van clip in ponytails in synthetisch haar, tot aan 100% human hair.


De extentions zijn gemaakt van hoge kwaliteit met stevige clips. Iets wat ik zelf belangrijk vind, niks is irritanter dan iedere keer je clip opnieuw in moeten doen.

Flip your hair in is gemaakt van 100% Human Remy Hair en er zijn verkrijgbaar in 140/180 en 220 gram. Dit is echt mijn aanrader! Het haar gaat veel langer mee en is minder zichtbaar. Ideaal!!

De Clip in extentions zijn ook 100% Human Remy Hair en zijn verkrijgbaar in 100/140/180 en 220 gram.

Ook voor synthetisch haar kan je terecht bij Glamour your hair. Een enkele baan van de clip in extentions kost maar 29,95. Het is echt een aanrader voor wanneer je een feestje hebt en een keer mooi, lang maar vooral vol haar wilt hebben. Dit haar is verkrijgbaar in zowel Straight als Wavy haar. 

Gebruik kortingscode 'Reportbydemi' en je product word gratis naar je toegestuurd (t.w.v €6,95). 

Klik op de afbeelding 
https://glamouryourhair.nl/

Klik op de afbeelding


https://glamouryourhair.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten