Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 17 maart 2015

Kaptafel

Hi fashion lovers..!

Gister heb ik eindelijk mijn make-up tafel gekocht. Eerst wilde ik de bekende kaptafel bij de Ikea halen maar gister kwam ik toch mijn droom kaptafel tegen bij de Fromido.


Normaal gesproken ben ik altijd teleurgesteld als ik zie wat voor prijskaartje er aan zo'n kaptafel hangt, maar gister viel het gelukkig erg mee. De kaptafel was namelijk in de sale en was afgeprijsd van 139,- naar 79,-.

Eenmaal thuis aangekomen ben ik gelijk begonnen met klussen. Het duurde ongeveer 20 minuten om de kaptafel en het bijpassende krukje in elkaar te zetten. 

Toen alles eenmaal goed vast zat ben ik begonnen om de lade in te richten. Ik heb bij de blokker plastic bakken gekocht zodat ik mijn make-up kan sorteren en ik niet 30 minuten lang hoef te zoeken naar mijn eyeliner :)! 

Vandaag heb ik eindelijk mijn illustraties op kunnen hangen, ziet dit er nu niet super uit!! Voor meer illustraties kan je kijken op de Instagram van Sophie de Ruiter:
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten